TD – 8.razred: Matematično preiskovanje

Ste se že kdaj vprašali, če ima naloga le eno rešitev?

No, danes so bili učenci 8. razredov postavljeni pred PET problemov, ki so imeli več rešitev….

Zgodaj zjutraj (8.00) smo se dobili na Zoomu, kjer so bile dane naloge oz problemi. Nato so učenci in učenke v skupinah, dvojica ali pa sami (vse na daljavo) iskali čim več možnosti.

Po koncu dejavnosti (no, malo pa smo se vmes slišali še po e-pošti) smo se dobili na Zoomu kjer smo se malo pogovorili o dnevu. Tukaj je nekaj odgovorov, ki so jih učenci podali:

»Naloge so bile kar težke.«

»Mislim, da sem imel težave le pri eni nalogi.«

»Naloge so bile drugačne kot so pri rednem pouku.«

»Nam je bilo zanimivo, pa še zabavali smo se.«

Učitelj pa misli takole: »Prav je, da je v času pouka na daljavo tudi kakšen dan dejavnosti, ki hkrati vzpodbudi kreativnost učencev ob enem pa jih pri tem ne sili k preobremenjenosti. Sem zadovoljen z delom učencev. Najbolj pa sem ponosen, da so se na dejavnost prijavili VSI učenci. BRAVO osmarčki!«